Home / Hubnutí / Jak se zotavit po antibiotikách, abyste mohli pokračovat ve svém hubnutí?

Jak se zotavit po antibiotikách, abyste mohli pokračovat ve svém hubnutí?

Léčili jste se v poslední době antibiotiky? Pak určitě řešíte, jak se rychleji zotavit. Zvláště poté, když jste si po novém roce slíbili, že shodíte nějaký ten kilogram navíc. Jenže jste unavení, chybí vám energie a možná trpíte i na průjmy. Je na čase s tím něco dělat! Hubnout ano, ale jen za předpokladu, že máte v pořádku imunitu, nejste oslabení a máte dobré zažívání. Nemocná střeva jsou hazardem pro vaše zdraví. Nejprve se tedy dejte do kupy, než začnete s dietou.

A antibiotika, mimo jiné, že řeší příčinu vašeho onemocnění – dost často organismu berou sílu, a to i tu životní. Bohužel v praxi fungují tak, že zabíjí vše živé, co jim přijde do cesty. Jsou tím na mysli živé bakterie, které jsou potřebné k tomu, abychom byli imunní vůči nežádoucím patogenům. Ženy jsou pak náchylnější ke vzniku poševních infekcí a všeobecně pro všechny platí i fakt, že je narušená přirozená obranyschopnost střev.

Jak se zotavit po antibiotikách, abyste mohli pokračovat ve svém hubnutí?

Co tedy s tím?

Je důležité, aby měl člověk v pořádku střeva. Jenže, jak obnovit osídlení střev zdravými bakteriemi? Dopujte tělo protikladem antibiotik, tudíž probiotiky. Probiotika mají za úkol vytvořit nepříjemné podmínky pro přežití oněch vetřelců. Jejich účinnost klesá, když jsou užívána s antibiotiky, kde mezi sebou neudržíte odstup minimálně osmi hodin. Můžete je ovšem užívat i po léčbě.

Probiotika jsou součástí řady doplňků výživy, ale určitě je lze nalézt také v potravinách typu kysaného zelí, kefíru nebo modernější kombuchy. Stejně vhodné jsou i nejrůznější jogurty a třeba podmáslí. Pro někoho cizí název, ale třeba tempeh je výborným zdrojem probiotik. Taktéž z japonské a korejské kuchyně miso a kimchi. Dejte šanci těmto netradičním pokrmům. Jsou ideální vzpruhou pro váš organismus.

Antibiotika omezují výrobu vitamínu B

Vitamíny jsou pro fungování lidského těla nezbytná. Právě ty z řad B jsou ohrožena snížením hladiny. Vznikají totiž v tlustém střevě při fermentaci stravy střevními bakteriemi. Komplex vitamínů B je tak nutné zařadit do svých stravovacích návyků. Kde ho nalezneme? Jsou to nejrůznější druhy semínek, ořechy, vaječný žloutek, pšeničné klíčky, pivovarské kvasnice, otruby, čočka, fazole, sójové boby a listová zelenina.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

O makawiel

Shlédněte také

Jaké zdravotní výhody s sebou přináší pití šumivého čaje z kombuchy?

Jaké zdravotní výhody s sebou přináší pití šumivého čaje z kombuchy?

Fermentované nápoje jsou v gastronomii velkým trendem. Zvláště pak takto připravená sycená limonáda z cukru, …