Home / Tipy / 4 velké chyby, kterých se můžete snadno dopustit při hubnutí po porodu

4 velké chyby, kterých se můžete snadno dopustit při hubnutí po porodu

4 velké chyby, kterých se můžete snadno dopustit při hubnutí po porodu

Kam se poděla štíhlá postava, kterou jste se chlubila před tím, než vám narostlo těhotenské bříško? Pokud jste během těhotenství nedodržovala zdravou životosprávu a otevírala lednici až příliš často, není divu, že vám váha ukazuje úplně jiná čísla. Naštěstí můžete tělo poměrně snadno vrátit do původního stavu. Na radikální hubnutí však rovnou zapomeňte, nadbytečná kila musí dolů pozvolna. Jak na to? Především se vyhněte těmto nejčastějším chybám.

1. Redukční dieta bezprostředně po narození miminka

Striktní dietní režim není dobrý pro vás ani pro miminko. Raději si hlídejte kvalitu mateřského mléka a užívejte si, že se vám zvětšilo poprsí i bez pomoci plastického chirurga. Redukční dieta je holý nesmysl, ideální váhový úbytek je do 1 kg za měsíc.

2. Nošení menšího prádla jako „motivace“

Co na tom, že jste nabrala dobrých deset kilo navrch – spodní prádlo z doby před těhotenstvím alespoň použijete jako skvělou motivaci… Uvažujete-li obdobně, děláte velkou chybu. Vaší prioritou by naopak měl být komfort a nikoliv sebetrýznění v těsných kalhotkách. Podívejte se na váhový přírůstek z lepší stránky – berte ho jako příležitost pro nákup nových kousků. Co třeba dámské prádlo Calvin Klein, po kterém tak dlouho toužíte? Anebo stylové kalhotky Tommy Hilfiger z neméně kvalitního materiálu?

4 velké chyby, kterých se můžete snadno dopustit při hubnutí po porodu

3. Nadměrné přetěžování v posilovně

Miminko na hlídání babičce a hurá do posilovny… I tento přístup je krajně nevodný. Po porodu byste měla především odpočívat. Aktivní trávení volného času je samozřejmě v pořádku, ovšem mnohem lepší jsou procházky a s určitým časovým odstupem velmi lehké cvičení. Intenzivní fyzická zátěž se může projevit snížením kvality mateřského mléka (dostane se do něj kys. mléčná a přestane dítěti chutnat).

4. Jednotvárný jídelníček

Novopečená maminka by měla hledět na zdravou životosprávu. Je pochopitelné, že miminko dává zabrat a času není nazbyt, přesto je důležité neodbývat jídelníček. Zařaďte do něj potraviny bohaté na důležité živiny. Po porodu je potřebujete více než kdy jindy.

Hubnutí po porodu je bohužel na dlouhé lokte. Na druhou stranu není přednější než psychická pohoda. Nedělejte si vrásky z toho, že kila nejdou dolů tak rychle, jak jste si představovala – však vy se nakonec na ideální váhu dostanete a udržíte si ji.

O admin

Shlédněte také

Tradiční thajská masáž přidá každé ženě na kráse

Nevíte si rady s výběrem dárku k narozeninám pro sestru? Darujte jí čas sama pro …