Home / Diety / Základy hubnutí

Základy hubnutí

Nevydařené diety a nekontrolovatelná obezita může vést k přesvědčení, že hubnutí je těžké. Ale je to poměrně snadné, alespoň teoreticky. Jediné, co musíte udělat, je spálit víc kalorií, než sníte. Tak proč je tento článek tak dlouhý?

Základy hubnutí
Ilustrační obrázek / www.123rf.com

 

Nejdříve musíte zjistit, kolik kalorií každý den spálíte. Existuje několik vzorců, které vyšly v průběhu let, které odhadují, kolik kalorií spálíte za den na základě pohlaví, věku, hmotnosti, výšky a tělesné aktivity. Při použití těchto vzorců mějte na paměti, že číslo, které vám vyjde, je jen odhad a není to číslo, které se nikdy ze dne na den nezmění. Bude kolísat.Za bezpečné hubnutí se považuje půl až jedno kilo týdně. I když je možné shodit více, je to velmi nezdravé. Takže kolik kalorií vlastně musíte ze stravy ubrat? Půl kila tělesného tuku se rovná asi 3500 kalorií. Pokud tedy chcete za týden shodit půl kila, budete muset v tomto týdnu ubrat 3500 kalorií ze stravy. I když se to zdá hodně, denně to vyjde na 500 kalorií.

Dále se zeptejte sami sebe, jakým způsobem se chcete nežádoucích kil zbavit. Můžete denně ubrat 500 kalorií ze stravy, nebo spálit o 500 kalorií víc. Nejlepším způsobem je kombinace obou metod.

O admin

Shlédněte také

Základy správné redukční diety

Základy správné redukční diety

Slovo dieta už se nám často spojuje s pejorativním významem a nevnímáme ji jako něco zdravého …