Home / Motivace / Hubnutí pro líné

Hubnutí pro líné

Existuje mnoho metod a programů, které se zaměřují na to jíst méně. Nicméně to neznamená, že jíst méně znamená jíst lépe. Režimy omezující určité potraviny nebo pomocí extrémní nízkokalorické diety často nefungují v dlouhodobém horizontu, protože jsou náročné na dodržování pravidel a neposkytují tělu různé živiny, které potřebuje.

Hubnutí pro líné
Ilustrační foto / www.123rf.com

Jak zhubnout a udržet váhu bez extrémních opatření? Zde je několik tipů:

* Pochopit motivaci k jídlu. Mnohokrát stres, únava a dehydratace jsou maskované jako bodavá bolest z hladu. Zeptejte se sami sebe, pokud jste zahlceni prací, studiem nebo stresem, zda máte opravdu hlad, anebo chcete něco pojíst, aby jste se zklidnili.

* Naplánujte si jídla. Nemusíte si to plánovat na minuty přesně, ale je důležité přemýšlet o tom, co můžete jíst k obědu a večeři předem, takže pak se nemůže stát, že jíte jídlo v naprosto v nevhodných časech což je věc, která váze velmi škodí.

* Udržujte svůj imunitní systém silný. Při hubnutí je důležité, aby váš imunitní systém byl zdravý, aby vaše tělo netrpělo nedostatkem základních živin. Proto je nutné nezapomínat na vitamíny a jíst dostatek ovoce.

* Najděte jemné způsoby, jak snížit kalorie. Například přejít od pití plnotučného mléka k nízkotučným mlékům. Omezte pití sycených nápojů, zvláště těch s obsahem umělého cukru.
* Cvičení – jen málo lidí je schopno zhubnout a udržet váhu bez cvičení. I když se to může zdát nemožné, je nutné aspoň tři čtyři dny v týdnu cvičit nejméně po dobu 30 minut a výhledově se snažit čas na cvičení natáhnout na jednu hodinu denně. Poté se výsledky zaručeně dostaví.

O admin

Shlédněte také

Zdravá strava, pohyb, relaxace aneb naučte se hubnout bez diet

Zdravá strava, pohyb, relaxace aneb naučte se hubnout bez diet

Jaro se blíží, sluníčko se na nás usmívá a my se začínáme dostávat zpět do …